Subject: Re: Vastus pöördumisele
From: "Rita Kask" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 13 Jun 2025 12:48:43 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Tänan vastuse eest. Väga kahju et minu volitus ei ole sobilik  kuna seni 
olen saanud kõik toimingud sellega tehtud.
Kas teile sobiks äkki aga selline variant et meie juhatuse liige ise saadab 
teile ametliku kirja DPO muutmiseks ?
Kuna tal pole aga digi allkirja võimalust siis kas sobib et ta allkirjastab 
kirja käsitsi ja saadab skaneeritult teile?
Samuti sooviks üle täpsustada et kas võime panna siis tagasi ulatuvalt selle 
kuupäeva et millal DPO muutus?
Või peaksime DPO muutmise kuupäevaks panema sama kuupäeva kui kirja saadame?

Lugupidamisega

Rita Kask
Site Lead

+ 372 56901319│ [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Transcom Estonia
Pärnu mnt. 160 D, Tallinn, 11317, Estonia

www.transcom.com <http://www.transcom.com/>
  <https://2682441.fs1.hubspotusercontent-na1.net/hubfs/2682441/Email%20banners%202022/0261%20EVP%20launch%20and%20communication%20Email%20Banner%20700x180px%20Were%20here%20to%20support%20Bright%20Blue.png>

On Tue, Jun 3, 2025 at 8:51 AM <[email-masked] <mailto:[email-masked]> > 
wrote:

Tere!

Teile on saadetud Andmekaitse Inspektsiooni dokumendihaldussüsteemi Delta 
kaudu dokument.

Pealkiri: Vastus pöördumisele

Registreerimise kuupäev: 03.06.2025

Registreerimise number: 2.2.-5/25/17d-2

Tundliku sisuga elektroonilised pöördumised on võimalik inspektsioonile 
edastada krüpteeritult kasutades ID- kaarti ja ID-tarkvara 
<https://installer.id.ee/?lang=est> . Kuidas dokumente krüpteerida, vaata 
siit <https://www.aki.ee/meist/vota-uhendust/saada-kiri> .

Andmekaitse Inspektsioon

Tatari 39, 10134 Tallinn
Telefon: 627 4135
E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <http://www.aki.ee> www.aki.ee

ERAELU KAITSE JA RIIGI LÄBIPAISTVUSE EEST

Leia meid 
<https://www.linkedin.com/company/estonian-data-protection-inspectorate/> 
LinkedInist või kuula 
<https://open.spotify.com/show/3zUmUfZZchralr4845AUFJ?si=a94a8df1e9264c92&nd=1&dlsi=d71b67c3014b4ca6> 
Andmehäälingust

  <https://lh3.googleusercontent.com/8ePSfwtHLheAPw1HQp5KvpLj5cqYioCZNK2lquYKEfeKB0Uifg84TPIebQMvb7TCbVN9Vc2QB4l0uZFPwZKaoxxQZxtG0lalXw6Zw8KzhiiULDk2WHvyu_zwnLI_8TzHE_kqYicC>

This e-mail is intended for the use of the addressee only and may contain 
confidential information. If you are not the intended recipient any use or 
dissemination of the information contained is strictly prohibited. If you 
receive this transmission in error, please notify us immediately, then 
delete this e-mail.